Monday 30 January 2012

Al quran digital ❀ ◕ ‿ ◕❀

Assalamualaikum...


Aura Mukmin dengan berbesar hati ingin memperkenalkan...... Al quran digital ~~~


Marilah kita bersama-sama membaca Al Quran, Sesungguhnya Allah SWT menjanjikan yang terbaik kepada hambanya yang selalu membaca kitab suci Allah SWT ini. Sebagaimana firman Allah SWT di dalam surah Fathir :29,30

Sesungguhnya orang-orang yang selalu membaca Kitab Allah dan mendirikan solat dan menginfakkan sebagian dari rezeki yang Kami anugerahkan kepada mereka dengan diam-diam dan terang-terangan, mereka itu mengharapkan perniagaan yang tidak akan merugi. (29)Agar Allah menyempurnakan kepada mereka pahala mereka dan menambah kepada mereka dari kurnia-Nya. Sesungguhnya Allah Maha Pengampun lagi Maha Mensyukuri. (30)


InsyaAllah, Al Quran digital ni dapat sedikit sebanyak membantu kita membaca Al Quran dengan tartil (bertajwid). Dalam Surah al-Baqarah ayat 121, Allah Taala berfirman yang bermaksud:


 “Orang-orang yang telah Kami berikan kitab kepadanya, mereka membacanya dengan bacaan yang sebenarnya, mereka itu beriman kepadanya. Dan barang siapa yang ingkar kepadanya, maka mereka itulah orang-orang yang rugi”.(Al-Baqarah:121)


So, selamat beramal..  (✿ ◠  ‿◠) insyaAllah...






Al Quran digital ini boleh didapati di kedai kami Aura Mukmin...
Price: RM270 


hmm... apa kata hadiahkan Al Quran digital ni kepada yang tersayang (i.e. parents, datuk, nenek, suami, isteri ... ) i would say it is a perfect gift for our love ones (insyaAllah)... 


so, what say you? think about it and if you are interested... ring me; 


Nik Zakiah Nik Hassan
017 9055925
09 7642311
auramukmin@gmail.com


Wassalam (✿  ◠  ‿◠ )



No comments:

Post a Comment